23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Lidl udtræder af NejTak+ ordning

Vil distribuere tilbudsaviser selv.

1. september forlader Lidl den såkaldte NejTak+ ordning, og virksomheden vil herefter til at distribuere egne tilbudsaviser i samarbejde med PostNord, skriver Dagbladet Holstebro.

Det betyder, at kunder der vil have Lidls tilbudsavis fremover selv skal gå ind på virksomhedens hjemmeside og tilmelde sig.

- Rigtig mange kunder ønsker i dag at modtage vores avis, og det skal de naturligvis stadigvæk have mulighed for fremover. Vi vil blot hellere kommunikere direkte med forbrugerne, uden et uigennemsigtigt mellemled, skriver Lidls marketingchef Heidi Vittrup i en pressemeddelelse

BREAKING
{{ article.headline }}
0.079|instance-web03